دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جائزه قرآن دبی در ماه رمضان

سیزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی قرآن کریم جائزه دبی، ماه مبارک رمضان با حضور حافظان قرآن کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی امارات(وام)، «إبراهیم محمد بوملحه» رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات بین‌المللی قرآن جائزه دبی در این باره گفت: هماهنگی لازم با واحد‌های برگزارکننده این رقابت‌ها از جمله واحد روابط عمومی، تبلیغات، مالی و اداری، برنامه‌ریزی و واحد علوم قرآن برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات انجام شده است و بودجه‌های مالی تعیین شده در میان این واحدها توزیع شده است.
وی افزود: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های سیزدهمین دوره این رقابت‌های بین‌المللی قرآنی به‌طور مستقیم از شبکه‌ ماهواره‌ای وابسته به مؤسسه‌ بین‌المللی جائزه دبی پخش می‌شود.
«عبدالرحیم أهلی» رئیس واحد مالی و اداری جائزه قرآن دبی نیز در این رابطه اعلام کرد: تاکنون از 140 کشور جهان برای شرکت در این رقابت‌های بین‌المللی قرآن دعوت به عمل آمده است که حافظان قرآن 20 کشور برای حضور خود در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی افزود: در حاشیه برگزاری این مسابقات، سخنرانی‌های دینی و قرآنی نیز توسط مبلغان و اندیشمندان برجسته جهان اسلام ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد