دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

قطبی در دبی پیش قرارداد را امضا کرد

ایران ورزشی- علی کفاشیان گفته بود تا وقتی برخی از مسائل را به‌صورت رودررو با شخص افشین قطبی مطرح نکند و به نتیجه نرسد تمدید قرارداد با قطبی نهایی نمی‌شود اما این اتفاق در غیاب افشین قطبی نیز رخ داد و حالا باید قطعا او را سرمربی تیم ملی دانست.
دیروز ساعت 11 قرار بود مهدی حاجی‌‌باقر به فدراسیون فوتبال برود و پیش قرارداد او را برای امضا تحویل بگیرد اما قبل از اینکه پیش‌قرارداد تایپ و آماده شود حاجی باقر طی جلسه‌ای با کفاشیان درمورد موضوعات باقی‌مانده به تفاهم کامل رسید و در نهایت اعلام کرد قطبی قطعا سرمربی تیم ملی است. قرار بود بعد از تایپ، پیش‌قرارداد به دبی فاکس شود تا قطبی که در دبی حضور دارد آن را امضا کند. یکی از مواردی که دوباره درباره آن بحث به میان آمده مساله اسکان دستیاران قطبی در ایران است. موردی که حاجی باقر نیز آن را تایید می‌کند: «آنها باید در ایران سکونت داشته باشند، به هرحال وقتی تمرینات در ایران برگزار می‌شود آنها هم باید در ایران باشند.»
شروع قرارداد افشین قطبی با تیم ملی از 10 مرداد ماه خواهد بود اما با مذاکراتی که بین وی و فدراسیون فوتبال انجام شده قطبی شهریور ماه به تهران می‌آید.
یک سال و نیم، نه 20 ماه!
قرارداد قطبی از روز 10 مرداد شروع می‌شود و یک سال و نیمه است چرا که جام ملت‌های 2011 که قطر میزبان آن است برخلاف ادوار گذشته که در ماه جولای (تیر) برگزار می‌شد در ژانویه 2011 (دی ماه 1389) انجام خواهد شد. پیش از این گفته می‌شد قرارداد قطبی 20 ماهه است اما با توجه به زمان شروع قرارداد، یک سال و نیم پس از این تاریخ یعنی 10 بهمن 1389 درست پس از پایان جام ملت‌ها قرارداد قطبی به پایان می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد