دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

شتاب سقوط مسکن در دبی

 

 

قیمت ملک در دبی طی سه ماه گذشته 41درصد کاهش یافت.
به گزارش ایسنا، بهای ملک در دبی و همچنین میزان ساخت‌وساز در این منطقه برای سال‌های متمادی با سرعت زیادی افزایش داشته، این در حالی است که از چند ماه پیش با شتابی زیاد روند سقوط را طی می‌کند.

آخرین آمار منتشر شده در مورد قیمت خانه در دبی نشان می‌دهد که توجه سرمایه‌گذاران بر روی بازار املاک به شدت کاهش یافته است و بسیاری از افرادی که برای سرمایه‌گذاری به خرید ملک در دبی می‌پرداختند، این بازار را ترک کرده‌اند.
بحران جهانی اقتصادی دلیل اصلی این روند اعلام شده است و این بحران همچنین باعث شده تا فرصت‌های شغلی جدید در دبی به شدت کاهش یابد.
از سال 2002، کارگران خارجی این اجازه را یافتند که در دبی خانه بخرند و وضع این قانون جدید که با رشد ناگهانی اقتصاد جهان همراه شده بود، باعث توسعه بازار ساخت‌وساز در این منطقه شد.
طی یک دهه گذشته میزان ساخت و سازها در دبی به شدت افزایش یافت و قیمت املاک افزایش قابل توجهی پیدا کرد و شرکت‌های بین‌المللی در امر ساخت و ساز در دبی وارد فعالیت شدند؛ اما گزارش جدیدی که در این مورد منتشر شده نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در بازار املاک دبی به شدت کاهش یافته است. قیمت‌ها هم‌اکنون به سطح قیمت‌های سال 2007 رسیده و انتظار می‌رود قیمت املاک در دبی بیش از پیش کاهش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد