دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

شکایت متقابل داماد حاکم دبی از سرمایه دار ایرانی!

یک شیخ کلاهبردار اماراتی و عضو خاندان سلطنتی امارات که با اهرم زور اموال یک سرمایه دار ایرانی در دبی را غصب کرده و پیشتر مورد اتهام این فرد ایرانی واقع شده بود ، نه تنها قصد استرداد اموال غصب شده را ندارد ، بلکه در اقدامی متقابل درصدد شکایت از «شهرام عبدالله زاده» برآمده است!

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وکیل شیخ « حاشر مکتوم بن جمعه آل مکتوم» - داماد حاکم دوبی – با رد شکایت 2 میلیارد دلاری شهرام عبدالله زاده گفت: "موکل وی درصدد شکایت متقابل از عبدالله زاده با هدف جبران ضرر و زیان های وارده است!"

«سمیر جعفر» که در جلسه روز دوشنبه دادگاه شرکت کرده بود با اشاره به شکایت پیشین عبدالله زاده از شیخ اماراتی گفت: "ما از دادگاه درخواست فرصت کرده ایم تا یک دعوای متقابل را علیه عبدالله زاده برای جبران ضرر و زیان ها طرح کنیم."

این در حالی است که عبدالله زاده در ماه مارس با طرح دادخواستی در دادگاه دبی خواهان استرداد اموال و دارایی های غصب شده خود به ارزش 9/1 میلیارد دلار شده بود.

عبدالله زاده، مدیرعامل سابق شرکت شرکت الفجر دبی می گوید: زمانی که توسط پلیس دبی بازداشت شده بود اموال شرکتش به طور غیرقانونی توسط شیخ حاشر تصرف شده است.

از آنجا که بر اساس قوانین امارات تنها اتباع این کشور و منطقه عربی خلیج فارس می توانند چنین شرکت هایی را به نام خود ثبت کنند عبدالله زاده شرکت الفجر را به نام شیخ حاشر ثبت کرده بود، اما گویا در زمان زندانی شدن وی این شیخ اماراتی از فرصت استفاده کرده و با همکاری پسر و دخترش این شرکت را بالا کشیده است.

این ایرانی مال باخته که بخش عمده عمر خود را در امارات گذرانده است، می گوید: "شرکت املاک الفجر متعلق به من است و تنها سرمایه گذار این شرکت من هستم. شیخ حاشر تنها در این شرکت به عنوان حامی عمل کرده است."

سمیر جعفر در جلسه ماه گذشته دادگاه مدعی شده بود: "کاملا مشخص است که ادعای عبدالله زاده بی اساس است. ما انکار می کنیم که شهرام سرمایه گذار شرکت مربوطه بوده است و در واقع این شیخ حاشر بوده که در این شرکت سرمایه گذاری کرده است!"

براساس این گزارش قاضی، جلسه بعدی دادگاه را به روز 17 ژوئن موکول کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد