دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

عنایتی: هنوز امضا نکردم و در دبی هستم

رضا عنایتی مهاجم ایرانی در امارات در خصوص پیوستن به استقلال تهران گفت: هنوز امضا نکردم اما با استقلال به توافق کامل رسیده ام.
رضا عنایتی در گفتگوی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من فقط با موبایل با واعظ آشتیانی تماس گرفته و صحبت کردم و به توافقات نهایی هم رسیدیم و در حال حاضر در دبی هستم تا دو هفته دیگر هم در این کشور می مانم.
وی افزود: من همه چیز رامی دانم به خصوص اینکه فصل گذشته استقلال قهرمان شده من امیدوارم امسال بتوانم انتظارات هواداران این تیم بزرگ را برآورده کنم.
عنایتی تصریح کرد: من هیچ قولی در مورد گلزنی‌ام نمی دهم من سه سال پیش در استقلال بودم که دو سال آقای گل شدم پس اجازه بدهید که عدد نگویم چون اگر به آن نرسم هواداران ناراحت می شوند.
وی در پایان گفت: من اصلا به فکر کاپیتانی نیستم و من تابع مقررات هستم چون با تجربه در تیم زیاد است و من فکر می کنم چون مرفاوی چندین سال است در استقلال حاضر است می تواند موفق باشد و به شرط اینکه بازیکنان حرف هایش را گوش کند من هنوز صحبتی برای چند ساله بودن قرار دادم انجام ندادم اما احتمالا یک ساله می بندم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد