دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

شیوه جدید سرقت اموال مسافران در فرودگاه دبی

دبی: سه تبعه پاکستان که در فرودگاه دبی‎ ‎‏ با شیوه‌ای جدید و پیچیده اموال مسافران را به پاکستان منتقل و سرقت کرده بودند، بازداشت شدند.‏‎

مقامهای قضایی دبی اعلام کردند: سه کارگر پاکستانی که در بخش بار فرودگاه فعالیت می‌کردند‎ ‎با زیر نظر گرفتن مسافران و اطمینان از حمل اشیای قیمتی توسط آنان، برچسب بار کیف‎ ‎اینگونه مسافران را در بخش بار هواپیما تغییر می دادند و آن را وارد بار هواپیمایی‏‎ ‎که عازم پاکستان بود، می‌کردند‎.

‎نفر چهارم این گروه که به عنوان مسافر با‎ ‎هواپیما راهی پاکستان می‌شد، در یکی از فرودگاه‌های این کشور کیف مورد نظر را بر‌می‌‎داشت‎ و به همراه خود می‌برد.
‎به گفته مسئولان قضایی دبی، این گروه بیش از یک سال تعداد زیادی از کیف‏‎ ‎های مسافران فرودگاه دبی را سرقت کرده اند. ‎یکی از بزرگترین سرقت‌های این گروه کیف یک تاجر لیبیایی حامل 5/ 5 میلیون درهم جواهر‏‎ ‎‏ بوده است.‏‎
سرقت از یک پاکستانی که کیف وی حامل 6 هزار عدد گوشی تلفن همراه بود سبب شد‏‎ ‎که فرد مالباخته پس از مشاهده نکردن بار خود در فرودگاه کراچی بلافاصله به دبی‎ ‎بازگردد و مقامهای این فرودگاه را در جریان سرقت کیف خود قرار دهد‏.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد