دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

دبی

دبی، قلب اقتصاد و توریسم خاورمیانه است

مقاومت فرودگاه دبی در برابر بحران اقتصادی

رئیس فرودگاه های دوبی گفت: صنعت فرودگاهی در اروپا با موانع و مشکلات زیادی مواجه است که عدم ارتباط دو سویه میان دولت ها و فرودگاه ها، نگرانی های اقتصادی، دغدغه های زیست محیطی، و بوروکراسی فزاینده، تنها پاره ای از این مشکلات است.
به گزارش فارس، «به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور "پل گریفیتس " که در یک گفت‌وگو اختصاصی با نشریه "شو دیلی " سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: "خوشبختانه در دبی چنین مشکلاتی وجود ندارد زیرا دیدگاه شفاف و روشن مسئولان امر در صنعت فرودگاهی دبی، برای همگان قابل درک است و راهبرد موثر و کارآمد در صنعت فرودگاهی نیز همین است.
وی در خصوص وضعیت فرودگاه دبی در روزهای بحران گفت: در سال گذشته، به رغم بحران مالی و رکود حاکم بر اقتصاد جهانی، ترافیک مسافری فرودگاه دبی رشد مطلوبی داشت که این روند در ده سال آتی، سیر مطلوب تری خواهد داشت.
مدیر فرودگاه های دبی در ادامه سخنان خود به وضعیت سایر فرودگاه های پرترافیک جهان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، ترافیک مسافری 20 فرودگاه بزرگ جهان افت محسوسی داشته است که این کاهش، در تعدادی از 10 فرودگاه اول جهان دو رقمی بوده است.
وی یادآور شد: این در حالی است که رشد ترافیک مسافری فرودگاه دبی از ماه ژانویه تا مارس 3/2 درصد، و در ماه آوریل 5/6 درصد بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد